Prirodna kozmetika Verbena

Biljna kozmetika Verbena obuhvata proizvode za negu kože koji se rade ručno, od prirodnih sirovina. Proizvodi po kojima je ova kozmetika prepoznatljiva jesu uljani ekstrakti domaćeg lekovitog bilja, kao i biljni balzami. Druga grupa proizvoda jesu proizvodi za svakodnevnu negu kože: kreme za lice, ruke, mleko za telo i slično. U ovom postu ću vas upoznati sa nekoliko proizvoda iz asortimana kozmetike Verbena. 🙂

All-focus

Mleko za telo

Sastav: bademovo, ricinusovo, kokosovo ulje, ulje jojobe i avokada, ekstrakt nevena, kakao i ši buter, pantenol, destilovana voda, ružina voda, stearinska kiselina, glicerin, prirodni emulgator, prirodni konzervans, etarska ulja lavande, pomorandže i ruže.

Pakovanje sadrži 200 ml proizvoda i košta 500 dinara. Hidrira i hrani kožu. Miriše na ružu, a postoji i verzija s mirisom bergamota. Ovaj proizvod je moj favorit kada se radi o proizvodima iz ovog posta. Vrlo lepo se nanosi. Dok se razmazuje ostavlja beli trag, međutim on brzo nestaje i mleko se vrlo brzo upija u kožu. To je meni od izuzetne važnosti, brinula sam se da će biti masno, ali nije. Koža je divna, mekana i negovana posle ovog mleka za telo i imate moju iskrenu preporuku kada je ono u pitanju. 🙂

All-focus

Krema za ruke (Cold Cream)

Sastav: beli vosak, ši buter, kokosovo ulje, glicerol, destilovana voda, uljani ekstrakt nevena, ulja jojobe i avokada, etarska ulja lavande i pomorandže.

Pakovanje sadrži 50 grama i košta 300 dinara. Ova krema napravljena je s ciljem da na koži ostavi zaštitni film, koji obezbeđuje negu i zaštitu kože od isušivanja. Etarska ulja  pomorandže i lavande  pružaju, osim mirisa, blagi osećaj zagrevanja. Jednostavno rečeno, ovo je krema za hladne dane. Od nje ne očekujte brzo upijanje. Kao što i kaže, ostavlja film na koži. Mislim da bi bila dobar izbor za sve one koji imaju problem sa suvim rukama zimi, ili recimo onima koji napolju rade. Osim za ruke, odlična je i za negu laktova i stopala. Ja volim da je nanesem na stopala i obujem čarape kako bi ona bolje delovala.

All-focus

Krema za lice

Sastav: ši buter, bademovo ulje, ulje avokada, jojobe i semena grožđa, nevenov ekstrakt, glicerin, pantenol, destilovana voda, ružina voda, prirodni emulgator, prirodni konzervans, etarska ulja pomorandže, lavande i geranijuma.

Krema za lice dolazi u pakovanju od 50 grama i košta 400 dinara. Ja sam na isprobavanje dobila tester. Krema je namenjena zrelijoj koži (a mlađoj po potrebi). U suštini, mislim da je ova krema takođe dobra, ali ću vam o njoj više reći kada je potrošim (u videu o potrošenim proizvodima). Zbog nekih nepravilnosti na licu nisam se baš mnogo usuđivala da je koristim. Koristila sam je na suvim delovima na koži i vrlo je lepo negovala kožu.

All-focus

Balzam protiv prehlade

Sastav: ši buter, kokosovo ulje, uljani ekstrakt kamilice, beli vosak, etarska ulja nane, eukaliptusa i bora (po 2%).

Ovaj proizvod me je najviše zaintrigirao. Dolazi u dve verzije: za odrasle i za decu. Balzam protiv prehlade radi na principu aromaterapije. Olakšava simptome prehlade, zapušen nos i glavobolju. Mala količina se nanosi u tankom sloju na bolna mesta (slepoočnice, predeo sinusa, bronhije), ili npr. u slučaju zapušenog nosa nanese se ispod njega. Juče je počela da me hvata prehlada i moram da kažem da sam nanela ovaj balzam i ,,prodisala“. Naime, disajni putevi su mi se malo pročistili. To je prvi put da sam ga probala pošto otkako sam ga dobila nisam imala tegoba. 🙂 U svakom slučaju, verujem da će mi ove zime ovaj proizvod pomoći.

Svakako želim da vam opet spomenem akciju koju možete iskoristiti: uz moj kod VINKS možete poručiti tri proizvoda, a platiti samo dva (2+1 gratis). Naime, najjeftiniji proizvod dobijate gratis. Ja ne dobijam procenat od toga, jednostavno želim da vam spomenem ovu divnu akciju. Ona važi do kraja oktobra, dakle još nedelju dana. Ako mene pitate, preporučujem mleko za telo i balzam protiv prehlade kao svoje favorite. 🙂 Obavezno mi javite šta ste uzeli ako se odlučite na kupovinu. 🙂

Sve proizvode možete pogledati na njihovoj Fejsbuk stranici, a informacije možete dobiti i na njihovom Instagram profilu. Zvezdana, koja stoji iza ovog brenda, stručna je i može vas posavetovati u vezi sa tim koji proizvod treba da izaberete.

 

1 thoughts on “Prirodna kozmetika Verbena

Постави коментар