Odeća s cvetnim vezom

Već neko vreme je odeća s vezom u trendu, međutim, još uvek sebi nisam nabavila nijedan takav komad. Na sajtu Zaful ih zaista ima mnogo, a ja sam izdvojila neke koji se meni dopadaju. 🙂

Ono što se najčešće može videti jesu košulje sa vezom. Izdvojila sam dve: jedna je standardnog kroja, a druga je više kao haljina, tunika.

1489540345265462923

Link: Floral White Shirt

Casual DressStriped Floral Embroidered Tunic Shirt Dress

Link: Striped Tunic Shirt Dress

Izdvojila sam jedne farmerke, koje mi na slici sjajno izgledaju, ali se plašim da ih poručim zbog veličina.

1492395484200141290

Link: Denim Blue Jeans

I za kraj, tu je jedan presladak suknja-šorts ili skort. Potpuno je boemski. 🙂

Women Shorts

Link: Floral Shorts

Zaful Summer 2017 Promotion

Možete iskoristiti kod za popust: ZafulChen i dobiti 10-20% popusta. 🙂

banner

 

Оставите одговор

