Zaful & Rosegal new in #2 + giveaway

Vrlo sam zadovoljna svojim najnovijim odabirom stvari sa sajtova Zaful i Rosegal. Već sam snimila video na ovu temu, sa svim ovim stvarima: Zaful & Rosegal new in #2, pa možete pogledati i to. 🙂

Jedna od stvari kojima sam se jako obradovala jeste organizer za šminku. Možete ga videti na slici ispod. Plašila sam se da li će doći u jednom komadu ili slomljen i sve je ispalo sjajno, stigao je neoštećen. Vrlo je kvalitetan, želim ih još! 🙂 Radi se o vrlo čvrstoj providnoj plastici. Možete ga pogledati ovde: Display Stand Makeup Organizer

dav

Sa Rosegala sam poručila još nekoliko tabli veštačkih trepavica. Vrlo su povoljne. 🙂 Njih možete pogledati ovde: 5 Pairs Fake Eyelashes

dav

Pažnju mi već mesecima privlači brushalter koji je samolepljiv i bez leđa. Poručila sam jedan u boji kože i zaista sam vrlo zadovoljna njime. Nosila sam ga uz jednu haljinu bez leđa i ceo dan se nije pomerio. Preporuke! 🙂 Njega možete naći ovde: Adjustable Adhesive Bra.

dav

dav

Osim ovih stvari, sa sajta Rosegal stigla mi je i jedna torba koju još nisam slikala. Možete je videti u već pomenutom videu ili na linku: Handbag set. Ukoliko ne otvara link do torbe, rasprodata je.

Što se tiče sajta Zaful, poručila sam naočare za sunce i bluzu sa slike ispod. 🙂

bty

Link do bluze: Chiffon Off The Shoulder Blouse

Link do naočara: Gold Crossbar Mirrored Sunglasses

Poručila sam i jednu torbu sa zmijskim printom, koju već obožavam. Divna je! 🙂 Koliko vidim, trenutno je rasprodata. Link do nje: Snake Print Bag

dav

Ostale su još dve stvari. I one su trenutno rasprodate. Prvo jesu četkice, koje su namenjene vama, odnosno naručene su za giveaway. Link do njih: Ombre Makeup Brushes Set.

Drugo jesu silikoni za čišćenje četkica: Silicone Brush Eggs. Jedan od njih je takođe poklon za vas. Osim toga, dobijate i jednu tablu trepavica. 🙂

dav

dav

Giveaway je na Instagramu, pronađite ovu sliku na mom profilu i pratite uputstva. Nagrađivanje traje do ponoći. Sutra objavljujem dobitnicu. 🙂

 

Pogledajte ponudu na ovim sajtovima i trenutne promocije klikovima na linkove ispod.

Zaful Green Short Dress Summer 2017 Promotion

Rosegal Crossback Dress Summer 2017 Promotion

Naravno, kuponi ZafulChen i RosegalChen i dalje važe, ukoliko želite da poručite nešto za sebe. 🙂

 

Оставите одговор

