7th Heaven Creamy Coconut maska za lice

Imate li suvu i umornu kožu? Ili vam je potrebna dodatna hidratacija? 7th Heaven maska za lice sa kokosovom vodom i šea puterom je pravi izbor ukoliko je vaš odgovor na ova pitanja potvrdan. 🙂

bty

Ova blatna maska dolazi u pakovanju od 15 ml. Bele je boje i vrlo kremaste, ali tečnije teksture, te se može koristiti i do četiri puta. Osim kokosove vode i šea putera, ova maska sadrži i kakao puter, koji takođe doprinosi hidrataciji. Visoko na listi sastojaka nalaze se dve vrste gline.

Što se tiče mirisa, najviše se oseti kokos, međutim očekivala sam da će taj miris biti lepši. U njemu ima nešto što ga je pomalo izmenilo, te me malo podseća i na miris zubarske ordinacije. Sa druge strane, taj isti miris me podseća na čisto, pa ipak nije toliko loš.

dav

Način upotrebe je jednostavan: maska se nanese na čisto lice, drži se 10-15 minuta i onda se ispira. Ono što sam primetila prilikom korišćenja ove maske jeste da ju je koža na nekim mestima upijala, pretpostavljam da su mi određeni delovi lica hidriraniji od drugih. To upijanje mi se svidelo jer sam stekla utisak da ova maska stvarno nešto radi.

Kao i veliki broj maski ovog brenda, i maska sa kokosom blago hladi kožu. Osim toga, u nekim momentima sam osetila blago peckanje. Mama je takođe isprobala ovu masku i ona nije imala takav osećaj, tako da je to ipak individualno.

bty

Nakon par korišćenja ove maske nisam videla neku veliku razliku. Svakako, treba uzeti u obzir da moja koža nije suva. Verujem da bi na suvoj koži ova maska imala bolje rezultate. U svakom slučaju, ja sam uživala isprobavajući je. Lice mi je činila mekim i glatkim na dodir tako da sam zadovoljna njenim učinkom. Jer, hidratacije nikad dosta, zar ne? 🙂

Pogledajte i ostale postove u kojima sam pisala o 7th Heaven maskama za lice: 7th Heaven.

 

2 thoughts on “7th Heaven Creamy Coconut maska za lice

Оставите одговор

