Bioten Skinnergy refresh it! krema za lice

Bioten Skinnergy Refresh it! kremu za lice spominjala sam u svom videu o kozmetičkim novitetima pre nekih mesec dana. Sada je na red došla njena recenzija. 🙂

bty

Što se tiče nekih osnovnih podataka, krema dolazi u slatkoj i praktičnoj tubi i sadrži 50 ml proizvoda. Za nju treba odvojiti oko 500 dinara. Namenjena je normalnoj i kombinovanoj koži lica, te osobama između 20 i 35 godina starosti. Sadrži zaštitni faktor 15 i sto posto prirodan ekstrakt godži bobica. 🙂

Evo šta je navedeno na kutiji:

bty

Tekstura ove kreme je vrlo čudna. Pre upotrebe se mora promućkati (iako to nije navedeno), kako bi se svi sastojci u bočici sjedinili. U suprotnom, prvo će izlaziti neka masna vodica, a zatim sama krema. To je prva stvar koja mi se nije dopala. Druga stvar je miris. Deluje mi kao da je pokvaren. Imam losion za telo iz iste linije i divno miriše, za razliku od ovoga. Može biti da je to samo do moje kreme, da sa njom nešto nije u redu, pošto mi je jedna blogokoleginica rekla da njoj miriše na čisto.

bty

Što se tiče dejstva ove kreme, vrlo brzo se upija i lepo hidrira kožu. S te strane je prijala mom licu. Ipak, nisam je dugo koristila i odustala sam od nje, jednostavno se nismo našle. Najčešće sam je koristila pre sunčanja zbog njenog zaštitnog faktora. Sada koristim kremu za lice koja mi mnogo više odgovara i na koju nemam zamerke kakve imam na ovu Biotenovu gel-kremu. Neću je ponovo kupiti.

Koristila sam prošle godine Bioten kremu za lice sa dunjom i ona mi se mnogo više dopala i nju svakako preporučujem, dok ovu kremu ne mogu da preporučim upravo zbog navedenih karakteristika koje mi se ne dopadaju: teksture i mirisa.

Da li ste probale ovu kremu za lice i kakva su vaša iskustva s njom? 🙂

One thought on “Bioten Skinnergy refresh it! krema za lice

Оставите одговор

