Balea ampule za lice sa maslinovim uljem i ekstraktom algi

Danas želim da govorim o sjajnim kapsulicama za lice koje sam probala ovog meseca. Naime, lutala sam po DM-u i zastala kod police sa Balea proizvodima za lice, želeći da isprobam nešto novo. Videla sam da postoji više vrsta ovih kapsula te mi je bilo potrebno malo vremena da odaberem one koje želim da probam. Na kraju, izbor je pao na ove sa ekstraktom algi i maslinovim uljem. Namenjene su dodatnoj hidrataciji kože. 🙂

dav

U pakovanju dolazi sedam kapsula, za sedam dana. Naravno, ne moraju se koristiti svaki dan, mogu se raspodeliti i na više dana. Ja sam ih koristila sedam dana zaredom kako bih videla rezultat. Jedna kapsula je dovoljna za jedno korišćenje, za lice, vrat i dekolte. Međutim, prva dva-tri dana moja koža je bukvalno upijala proizvod istog momenta, tako da tih prvih nekoliko kapsulica nisam stigla da namažem ni na vrat, ni na dekolte. Izgleda mi je baš bila potrebna dodatna hidratacija. 🙂

Miris je neobičan, meni miriše kao neki muški losion posle brijanja. U svakom slučaju, nije mi nimalo smetao i brzo se gubio. Tekstura samog koncentrata za lice je skroz silikonska. Kapsulice su meke i mogu se otvoriti i makazama, ali i rukama, uvrtanjem (što mi je bilo super). Evo šta piše na poleđini:

bty

Ove kapsule koristila sam uveče, nakon tuširanja i čišćenja lica. Mogu da zamene serum, a nakon njih krema se može naneti (a i ne mora). Nisam sigurna kako bi se ponašale kada bi se nakon njih na lice nanosila šminka, odnosno kako bi šminka ,,legla“ na njih, jer sam ih uvek koristila uveče.

Zaista su mi se jako dopale i sigurno ću ih opet kupiti. Razlika je primetna, rezultat je odmah vidljiv, naročito prvih nekoliko dana. Lice je posle njih divno. Mislim da ovakav proizvod treba uvrstiti u rutinu nege lica jednom mesečno, kako bi ono bilo hidrirano i negovano. Svi znamo da čim je lice hidrirano lepši smo sami sebi i šminka bolje izgleda na njemu.

dav

Cena ovih kapsula je 200 dinara i definitivno ih preporučujem svima kojima je potrebna dodatna hidratacija. Mislim da su one dokaz da Balea zaista ima dobrih proizvoda. 🙂

Da li ste ih probali?

2 thoughts on “Balea ampule za lice sa maslinovim uljem i ekstraktom algi

Постави коментар