All me cosmetics – grupna recenzija

Ukoliko me pratite na Instagramu, sigurno su vam već zapala za oko ova preslatka pakovanja All me kozmetike! 🙂 Danas pišem grupnu recenziju proizvoda ovog brenda.

All me kozmetika mi je poslala paketić u kome su se našla tri sapuna za lice (za masnu i mešovitu, za zrelu i za suvu i osetljivu kožu), dva sapuna za ruke i telo (u predivnim metalnim kutijicama) i četiri putna pakovanja: šampon, balzam za kosu, krema za ruke i telo, kao i gel za umivanje i tuširanje.

Inače, ovu kozmetiku možete pronaći u Liliju i u Aroma marketima. All me je srpski brend, tako da: kupujmo domaće! 😀

dav

Oduševila sam se pakovanjima svih proizvoda. Ja sam jedna od onih koji će nešto kupiti zato što to nešto ima lepo pakovanje. 😀 Takođe sam jedna od onih koji ,,padaju“ na mirise. 🙂 Mirisi svih proizvoda All me kozmetike koje sam probala su mi izuzetno prijali.

dav

Sapuni za lice, kao što sam već napisala, dolaze u tri varijante: žuti – za masnu i mešovitu kožu, mint – za suvu i osetljivu i roze – za zrelu kožu. Sapuni su od prirodnih sastojaka, štite kožu od isušivanja i čuvaju njenu vlažnost,  ostavljajući je elastičnom, glatkom i mekom. Sebi sam ostavila sapun koji je namenjen kombinovanoj i masnoj koži. Iskreno, brinulo me je da će mi isušiti kožu (jer je to ipak sapun), međutim to se nije desilo. Koža posle njega ostaje očišćena i imala sam onaj osećaj škripanja. Miriše na eukaliptus, ima taj osvežavajući momenat. Sadrži i ulje lešnika. U sebi ima 78 grama i potrajaće. Rok od otvaranja mu je 12 meseci. 🙂 Cena ovih sapuna je do 400 dinara.

dav

Sapuni u metalnim kutijama, osim za ruke, mogu da se koriste i za tuširanje. Tu preporuku sam dobila od ljudi koji su mi poslali paketić. Isprobala sam sapun od lavande, sviđa mi se miris i mislim da je odličan za tuširanje pre spavanja, upravo zbog umirujućih svojstava ove biljke. On mi takođe nije isušio kožu. Sviđa mi se i nastaviću da ga koristim. Sapun od ruže nisam probala jer nisam ljubitelj mirisa ruže, tako da ću ga pokloniti. Ovi sapuni dolaze u pakovanjima od 100 grama. Ova metalna pakovanja su baš originalna i lepa, a povrh svega: i praktična. 🙂 Cena ovih sapuna je oko 350 dinara.

dav

U paketiću su se našla i četiri putna pakovanja od 30 ml. Odlični su ukoliko putujete negde na par dana, vikend i slično. Koštaju oko 50 dinara za komad. Tu je šampon blage formulacije, pogodan za svakodnevno korišćenje, za sjajnu i zdravu kosu, koji je mojoj kosi zaista dao lep sjaj. Prvim nanošenjem nije mnogo penio, međutim drugog puta je bilo dosta pene. Zajedno sa njim koristila sam i balzam, koji je sa proteinima pšenice. Kosa mi se nije mrsila, tako da je on svoj posao obavio! 🙂

Tu je i mini-mleko za telo i ruke sa pantenolom i vitaminom E. Pakovanje je pogodno za nošenje u torbi. I ono, kao i sve ostalo ima blag, lep miris i lepo hidrira. Inače, sva četiri ova mini-proizvoda imaju vodenastu teksturu, dosta su retki. 🙂 Poslednja stvar je sredstvo za umivanje i tuširanje. Nisam se njime umivala jer mi lice trenutno nije u najboljem stanju, ali sam ga koristila za tuširanje i solidan je. Ima osvežavajuć miris. Sve u svemu, zaista preporučujem ove proizvode kada negde putujete.

dav

Da li ste probali neke od All me proizvoda i kako su vam se dopali? 🙂

2 thoughts on “All me cosmetics – grupna recenzija

Постави коментар