7th Heaven maska sa manuka medom

Dobro došli u novi post u sklopu projekta Godinu dana maskiranja! 🙂 Danas pišem o peel-off maski za lice sa manuka medom, naravno u pitanju je brend 7th Heaven.

Ključni sastojci ove maske jesu manuka med, aloe vera i jasmin. Manuka med je poreklom sa osunčanih obronaka Australije i Novog Zelanda. Ovaj med se razlikuje od običnog jer je napravljen samo od slatkog nektara manuka drveća. Med je savršen sastojak maski zbog svojih antibakterijskih svojstava i bogatstva antioksidantima. Hranljive materije meda čine kožu hidriranom i svežom. 🙂

dav

Maska dolazi u pakovanju od 10 ml, što je dovoljno za dva do tri korišćenja. Providna je, žućkaste boje, bukvalno sam imala osećaj da nanosim med na lice. I tekstura joj je poput teksture meda. Maska ima intenzivan miris meda, koji sam ja osetila i nakon sat vremena od korišćenja. Blago se oseti i miris jasmina. Svakako, korišćenje ove maske je bilo zadovoljstvo za moje čulo mirisa.

Namenjena je masnoj i kombinovanoj koži. Slažem se sa tim i rekla bih da nije za suvi tip kože. Maska blago hladi, a njena funkcija je da pruži WOW efekat. Ja sam posle korišćenja primetila da mi je koža sjajnija, mekša, osvežena.

dav

Pre nanošenja maske, potrebno je očistiti lice. Nakon toga, nanese se tanak sloj i čeka se 20-25 minuta. Zatezanje je blago do srednje, ne steže se prejako na licu. Posle se odlepi (lako se odlepljuje, u jednom potezu) i lice se ispere toplom vodom. Posle nje je, logično, potrebno naneti kremu na lice. Takođe, ukoliko se nanosi na celo lice, preporučuje se da se skida odole. Pre odlepljivanja može se malo prstima umasirati. 🙂 Pošto je peel-off, maska skida mrtve ćelije kože i ostavlja vas (nas) osveženim.

dav

Sve u svemu, ovom maskom sam jako zadovoljna!

FB: 7th Heaven

Instagram: 7th Heaven Srbija

Sajt: www.my7thheaven.com/rs/

Linkovi do prethodnih recenzija: 7th Heaven maska – čajno drvo i menta, 7th Heaven maska s arganovim uljem

**PR proizvod, što ne utiče na moje mišljenje

2 thoughts on “7th Heaven maska sa manuka medom

  1. Повратни пинг: 7th Heaven Blemish Mud maska za lice |
  2. Повратни пинг: 7th Heaven Passion Peel-off maska – nar |

Оставите одговор

